środa, 20 marca 2013

Światowy Dzień Szczęścia - powiadomienie video e-mailem



 
Czy wiesz, że 20 marca został ogłoszony przez ONZ
Światowym Dniem Szczęścia
Jest to dzień, w którym Ci, którzy nie czują się szczęśliwi powinni 
szczególnie mocno zastanowić się nad tym, jak to zmienić.
Z kolei ci szczęśliwi powinni zastanowić się, jak podzielić się 
swoją radością z innymi.
Poniżej znajdziesz 20 stwierdzeń, którym powinieneś nadać wartości od 1 do 10, gdzie 1 oznacza „zupełnie się nie zgadzam” a 10 „w pełni się zgadzam”. Po prostu przy każdym pytaniu podaj wartość najbardziej odpowiadającą prawdzie. Na końcu testu zsumuj uzyskaną liczbę punktów i przeczytaj, co ona oznacza. Postaraj się odpowiadać w miarę szybko, zwykle dłuższe zastanawianie się zamiast nam pomóc szkodzi i oddala od najwłaściwszej odpowiedzi. Jeśli chcesz zatrzymaj wynik testu tylko dla siebie. Możesz też podzielić się nim z bliską osobą lub znajomymi. I ostatnia rzecz: bądź wobec siebie uczciwy, nie naciągaj punktacji ani w jedną, ani w drugą stronę. Chcesz przecież otrzymać prawdziwy obraz siebie, prawda? To do dzieła!  
Punktacja: 1- Zupełnie się nie zgadzam / 10- W pełni się zgadzam
1. Posiadam cel, do którego zmierzam w swoim życiu
2. Zaczynam każdy dzień w dobrym nastroju
3. Chociaż raz dziennie szczerze się śmieję
4. Akceptuję siebie takim, jakim jestem
5. Mam w sobie głębokie poczucie spokoju
6. Kocham samego siebie
7. Uważam, że życie jest zbyt krótkie, aby odkładać na później przyjemności, jakie niesie
8. Nie czuję się samotny pośród innych ludzi
9. Mam w sobie tyle entuzjazmu, że czuję, iż mógłbym „góry przenosić”
10. Jestem altruistą
11. Pozytywne myśli dominują w moim umyśle nad negatywnymi
12. Czuję się odpowiedzialny za losy świata
13. Czuję się w życiu bezpiecznie
14. Mam cudowne życie
15. Potrafię wybaczać
16. Jestem wdzięczny za wszystko, co posiadam
17. Większość czasu jestem zafascynowany tym, co robię
18. Z optymizmem patrzę w przyszłość
19. Czuję się doceniany w życiu
20. Potrafię prosić innych ludzi o pomoc
SUMA
Jak już wspomniałem, test ten mierzy Twoje „wewnętrzne” poczucie szczęścia, niezależne od otoczenia, w którym się znajdujesz. W przeciwieństwie do szczęścia wywołanego czynnikami zewnętrznymi, takimi jak np. sława, sukces czy pieniądze, zmierzone przez ten test uczucie szczęścia jest trwałe i dlatego jest dla Ciebie takie ważne. Czy podliczyłeś już swoje punkty? Poniżej znajdziesz odpowiedź na to, co oznacza uzyskany przez Ciebie wynik.
180 – 200 punktów: Jesteś niemal zawsze szczęśliwy. Wspaniale!
140 – 179 punktów: Często czujesz się szczęśliwy
100 – 139 punktów: Bywasz szczęśliwy od czasu do czasu
60 – 99 punktów: Rzadko odczuwasz szczęście
Poniżej 60 punktów: Niemal nigdy nie czujesz się szczęśliwy
Jeżeli ulokowałeś się w jednym z niższych przedziałów to bardzo dobrze. Tak, nie pomyliłem się. Oznacza to, że Twoje życie po przeczytaniu moich artykułów (tych już napisanych i tych, które opublikuję już wkrótce) i zastosowaniu zawartych w niej zasad może zmienić się w olbrzymim stopniu. Czy to nie cudowna perspektywa?
Jeżeli Twój wynik znajduje się w jednym z wyższych przedziałów moje gratulacje. Już dzisiaj jesteś szczęśliwą osobą. Nie znaczy to, że powinieneś spocząć na laurach pogrążając się w samozadowoleniu. Dziel się swoim szczęściem z innymi. I pamiętaj, że nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mogło być jeszcze lepiej, a Ty zawsze możesz być bardziej szczęśliwy niż jesteś obecnie. I będziesz taki po uważnej lekturze publikowanych przeze mnie na tym blogu treści i dokładnym wykonywaniu proponowanych zadań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz