sobota, 13 lipca 2013

W szesnastym dniu mojego nowego życia odpowiedziałam sobie na pytanie...

W szesnastym dniu mojego nowego życia odpowiedziałam sobie na pytanie: po co studiowałam germanistykę. 

 
Kliknij w link na dole strony, aby obejrzeć film:

 Znajomość języka niemieckiego przydała mi się do pracy w szkole, to oczywiste.Jednak żyjemy w czasach, kiedy to niemiecki idzie do lamusa, jak kiedyś j.rosyjski, francuski...
Wiem skądinąd, że to czego się nauczysz , przydaje się w życiu...tak też jest z moim niemieckim.
Co to jest DAX? Jest to indeks na niemieckiej giełdzie papierów wartościowych Deutsche Börse. Dzięki znajomości języka niemieckiego sięgam po najnowsze dane, interpretacje doniesienia prasowe, kalendarze makroekonomiczne w oryginale, nie tracąc czasu na tłumaczenia.Wcześniej mogę zareagować na ewentualne zmiany rynku i zarabiać, bądź chronić kapitał.Tak jak kiedyś zafascynował mnie niemiecki (dziś wiem po co) , tak teraz fascynuje mnie gra na foreksie i na indeksach m.in. niemieckim DAXie.
https://www.videocontrolpanel.net/vmail.aspx?t=R&l=29359028&d=78E32506-976B-4526-9564-0D88DD0350AE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz